Skip to main content

"Je moet je vacatures proactief onder de aandacht brengen."

Meer sollicitanten op je vacatures?

Online Recruitment Marketing

Website: Je website is vaak het centrale punt van je vacatures. Deze moet dus goed, flexibel, snel en overzichtelijk zijn. Dit geldt zelfs nog meer voor het sollicitatieproces. Verlaag alle mogelijk drempels en nodig uit tot solliciteren.

Vacatures: Er zijn zo ontzettend veel vacatures, dat jezelf onderscheiden nog belangrijker is. Zorg voor een duidelijk en overzichtelijk functieprofiel. Vermeldt zoveel mogelijk extra informatie (salaris!) en zorg dat de vacature overzichtelijk en snel te lezen is.

Social Media: Je social media moet perfect aansluiten bij het beeld dat je wilt uitdragen naar je toekomstige werknemers. Zorg dat deze ook goed aansluit bij je website. Gebruik social media om je vacatures te delen en om proactief kandidaten te benaderen.

Wil je ook meer werkzoekenden bereiken?

Met ruim 10 jaar ervaring in de arbeidsbemiddeling en 5 jaar ervaring in de online marketing zijn we goed op de hoogte van alle online ontwikkelingen in de branche. Wij werken bijna dagelijks voor uitzend- en detacheringsbureaus en kunnen referenties aandragen indien gewenst.

Neem contact op